鳳凰精華
Turmeric + Pineapple Concentrate

LIVANA SAYS

我無諗過到今日先出到第一枝 Pitanium 既精華——鳳凰精華!

呢一年 Pitanium 推出過咁多產品,佢比到最大成就感我,都未開始擺上 Website 賣,已經有差唔多 50個同事朋友留左!

基本上我覺得一支好既精華係點,我就放晒入去!最好既 Texture、最好既味道、最好既製造方法、最好既效果,當然我知自己會鍾意到不得了,但係無諗過佢可以係咁多擁有唔同膚質同埋皮膚問題既試用者身上都可以有咁好既效果!

我好少會講成份,但係今次好值得講,係薑黃!我本身已經對薑黃呢樣野係好深刻,我甚至乎誤會過佢會唔會係藥用成份所以咁勁。

我第一次接觸薑黃,係因為幾年前我朋友領養左一隻法國老虎狗 (佢叫呀星🐶),可能因為血統問題而令到佢有皮膚病,成日都甩毛,成日𢯎痕,同埋紅到一撻撻,有時仲有味,然後我既一個獸醫朋友叫佢地買薑黃既 Supplement 撈係呀星 D 狗糧度比佢食,一個星期之後呀星唔單止無痕無甩毛,而且生出黎 D 毛又密又令,我覺得好神奇😮之後我做 Research,問中醫、問專家,愈了解得多就覺得佢愈巴閉!佢係皮膚既 “Superfood”!唔拎佢做護膚品直頭係浪費左呢件恩物!

當薑黃得到解放 (下面解釋咩叫解放XD),成為護膚品既成份,連同事皮膚虛弱到成日乾到甩皮、泛紅既皮膚都可以無視敏感,皮膚細胞運作有秩序到不得了,以下係用過佢既 Feedback:

1. 超級抗敏,抗紅抗濕疹

2. 超級水油平衡,出油少左,毛孔細左

3. 超級鎖水,個妝明顯貼左持久左

4. 超級抗衰老,細紋少左而且皮膚變得好有光澤

5. 超級乾淨,皮膚白淨左,毛孔近睇無晒一點點

我直頭想將佢加入 SPA 既 Treatment 入面,但係我都有問過皮膚專家,點解薑黃呢樣野對身體同埋皮膚好到咁,街上面既薑黃成份產品絕大部份都係食品,無乜護膚品?

第一個原因:薑黃入面得 3-5%既薑黃素精華對皮膚好有價值而且穩定,但係要抽取呢 3-5%會好大工程,成本高過就咁變做 Supplement 食落肚好多。

第二個原因:薑黃素單用本身唔係一樣容易被皮膚吸收既野,要有技巧地製造、破壁、配搭(上面指既解放),將佢變成比 Supplement 形態強好多直接好多既薑黃複方精華。

而解放薑黃素精華既就係菠蘿入面既菠蘿酵素,將兩種成份破壁再結合,薑黃既重點精華就會好快好直接咁比我地既皮膚細胞消化,所以 Pitanium 鳳凰精華 既效果黎得咁快同埋明顯!而且佢仲會比大量既 ATP (細胞能量)皮膚,每次用都幫皮膚叉電,加快皮膚修復同生長,當皮膚係全面咁變得好,用既產品又洗乜咁針對性?

呢幾年既護膚精華都玩針對性,針對敏感、保濕、美白、抗皺、控油!針對性強就會可以急救得到一 D 短期發生既皮膚問題,但係長期用既話,就會令皮膚變得唔夠平衡,美白左但缺水,多左水份但係唔鎖水,少左皺紋但係出油,所以要成日轉精華。Pitanium 鳳凰精華,掉番轉!當破壁精華夠 Fine,解放後又好快被細胞消化,敏感、保濕、美白、抗皺、控油呢堆問題本身就唔會發生、甚至比針對性既產品更快,健康既皮膚本身就唔會敏感、缺水、暗啞,而且會老化得好慢好慢!

而最重要係用 Pitanium 鳳凰精華 係一種對皮膚積極既調理,唔需要考慮咁多膚質問題!基本上所有膚質都岩用,而且可以長用,唔需要再不停轉精華,健康強壯左既皮膚就會好睇,亦都好易服侍,試上手既,只係考慮 Texture 就夠!

我完全知道”好”同埋”鍾意用”係兩樣野,“兩頭唔到岸” 同埋 ”剛剛好” 只係差一線,所以我地放左好多心機時間去做到呢個配方同 Texture!比較好既傳統護膚精華通常有兩大類,水性同埋油性!水性既會好快吸左入皮膚,但係相對上感覺好薄,好似厚少少既 Toner 咁,用完會覺得唔夠喉!而油性呢,會滋潤 D,但係偏偏用完 Toner 之後,油性既精華就好似點按都按唔入皮膚咁。所以鳳凰精華 用左 Water Gel 既,有油性精華既 Rich,負載到足夠精華營養,但係又會有水性精華個種同皮膚既相容性😎搽個時舒服,搽完又可以平均咁分怖係唔同既皮膚層運作!我就係鍾意呢種 Texture,又好推又好吸收同時又 Keep 得住持久!

我用左一排,仲有個好明顯既效果,一定要講!就係近睇皮膚同埋毛孔,感覺好乾淨,因為薑黃素係可以分解毛孔入面殘留既污垢,令到皮膚會好有種乾淨既細緻感!呢種乾淨既觀感令皮膚睇落健康同埋好睇好多!

用佢最簡單,如果皮膚近期出現皮膚唔穩定或者炎症,用左好快好,如果係其他老化缺水問題用佢,黑色素問題嚴重都係用佢,用完覺得皮膚愈黎愈好既,都係 Keep 住用,唔洗轉!皮膚會持續改善!

shipping

30ml
- 1 +


 

WHY ARE WE SELLING THIS
 
 

Pitanium 鳳凰精華 不單止可以快速解決大部份的皮膚問題,而且以最強的破壁科技將多種天然而且高效護膚成份如:薑黃、鳳梨、薰衣草、苦橙等, 破壁、穩定再合成,令 鳳凰精華 成為具有營養價值同時可以被皮膚細胞直接消化吸收,轉換成強大的皮膚免疫力及生長能量,可以同時使用於所有膚質、皮膚狀態、皮膚問題上,並快速有效地解決現有問題,而且長期使用皮膚會得到不斷的改善和優化。



 



 

DESCRIPTION
 
 

#Superfood #超抗敏 #超補水 #超鎖水 #超抗黑 #超提量 #超消炎 #超平衡 #超抗老 #超袪紋 #超彈手 #超滑 #超收毛孔 

#破壁薑黃 #薑味精華 #WateryGel #極吸收 #好好推 #最強長用精華


最強破壁配方,收服強大能量

Pitanium 鳳凰精華 以傳統被用為口服補充品的 Superfood “薑黃”作為主要基礎成份,以現行韓國最強的破壁技術將最有護膚價值的薑黃素攝取,加以穩定化,再作一系列合成為獨一無二而且效果超然的複方精華,使用後皮膚可以吸收到強大的生長及免疫力量,可以在短時間內解決皮膚問題,而再作長期的皮膚優化。


當薑黃遇上鳳梨酵素,鳳凰浴火重生

薑黃一般用作高等級別的營養補給品,用作調理身體及皮膚問題,罕有地會被製造成護膚品,原因是薑黃最高價值的薑黃素 (只佔3-5%) 的精華攝取成本高而且不容易被皮膚直接吸收。Pitanium 卻以鳳梨酵素將薑黃精華打破薑黃素的分子結構,並將薑黃素提升到獨一無二的專業護膚級成份,可以輕易被皮膚細胞吸收轉化。


不再針對個別問題,全面皮膚質素大提升

傳統的護膚精華著重針對性及個別成份以治理皮膚問題,如缺水、敏感、美白、消炎等等,但容易引起皮膚的營養失衡,一個問題控制了卻產生另一個皮膚問題,例如美白後有機會令皮膚缺水。而 Pitanium 鳳凰精華則反傳統地將皮膚的免疫力及生長能量營養全面注入,可同時快速地解決問題,同時可以長期強效延緩衰老。


Watery Gel 屬性,不再水性,不再油性

水性精華容易被皮膚吸收,但載養量不足,對皮膚價值未算高。而油性精華載養量高,但難被皮膚吸收,大部份精華會停留在表皮以外。而 Pitanium 利用水油融合技術打造出水油質感並存的鳳凰精華,除了令使用者更容易將精華平均地全面推開,更在載養及吸收方面得到了最佳平均,無論使用上或產品效果上,鳳凰精華都是獨一無二,而且 Watery Gel 的形態的鳳凰精華會滲入毛孔將遺留油脂溶解,使用後令皮膚有無比的光滑潔淨感。


任何膚質適用,愈用愈大愛

正正因為  Pitanium 鳳凰精華是針對皮膚狀態的強大免疫及生長能量,所以可有效解決所有膚質先天性問題,並持續優化皮膚質素,所有膚質及問題都適合使用,更適合長期使用,定期轉換精華產品的習慣會成為過去。而 Pitanium 鳳凰精華 使用時會發出一陣輕輕的薑香,令人愈用愈愛。



 



 

HOW TO USE
 
 

1.潔面和爽膚水步驟後,在指尖滴兩至三滴,均勻塗抹於面上及頸部。

2.按摩直至吸收,然後再使用 微米面霜或其他保濕霜。

*含薑黃成份,懷孕期間建議先諮詢主診醫生。







 

COMPOSITION
 
 

技術

Pitanium 薑黃素破解技術


主要成份

甘油、黃原膠、印度楝花萃取、薑黃根萃取、燕麥仁萃取、千日菊萃取、甜橙皮油、薰衣草油、聖羅勒葉萃取、香葉天竺葵油、迷迭香葉油、苦橙花油、薑黃素、鳳梨萃取、蘋果萃取、葡萄萃取、桃果萃取


Volume 30ml 

Made in Korea