海綿細胞水
The Pink Water

LIVANA SAYS

“千金難買海綿肌”!即係皮膚細胞好似海綿咁,好識吸水,唔會漏水,按佢係會有回彈力!

補充水份或者養份既產品成街都係,但係”海綿肌”就好難有!韓國既皮膚教授講左幾年,其實即係指一個情況:年紀愈大皮膚細胞愈唔鎖水,皮膚細胞愈乾就會愈唔吸收!咦?唔係愈乾愈吸收嫁咩?唔係!細胞乾同人肚餓既概念完全唔同,好似海綿咁,乾到硬既海棉又粗又唔識吸收,但係有一定濕度既海綿,又滑又有吸力,有幾多吸幾多,有入無出漲卜卜!做到海綿肌,”老化”就視你為眼中釘😂

係推出之前,我派左幾支出去,派得實在太有價值!!

一個 18歲成日生暗瘡既男仔變得唔生暗瘡!

一個連洗面都敏感既媽媽無再出現敏感情況!

一個成日話乾既女仔洗完面噴完佢全日都唔乾!

一個好懶護膚既姐妹,竟然問我可唔可以比多支佢!!

Pitanium The Pink Water,我會形容佢做一支有統治力既護膚產品,即係絕大部份皮膚問題佢都可以解決,亦會形容佢為細胞級既即時滲透性濃縮養份,習慣左用佢,絕對有可能連本身用緊既肌底液、爽膚水同埋精華產品都會放埋一邊唔再用!

洗完面噴一噴,拍一拍就會吸收晒,皮膚非常非常明顯地有一種被深層補水既感覺,而呢種充滿水份既感覺係皮膚結構入面,皮膚表面係少少油膩感都無,依然可以好似海綿咁樣吸收,但係又唔會覺得 D 水份係走緊,屬於乾性皮膚既我用左幾個月,如果正常天氣,唔係極凍極乾,甚至乎連 Cream 都唔洗搽我都好放心走去訓覺!我直頭覺得有懶既權利,就算懶,皮膚都可以好左!!

用落好簡單,即係結構唔簡單!Pink Water 可以咁去理解!製造過程入面將一堆超濃縮既皮膚水性精華打到散到可以直接進入皮膚細胞既大小做極強既細胞填充,然後又會透過極小分子既脂質去強化每一粒細胞既鎖水屏障!即係話,所有精華有入無出,呢個就係開頭講既海綿肌!當皮膚進入呢個狀態,噴完佢敷 Mask 都會覺得吸收好多有用好多!

而做到海綿肌,係因為入面有大量既鎮靜小分子濃縮精華,先將唔同膚質既細胞放鬆帶入穩定狀態,再注入水份,咁樣細胞吸收其他營養既效率就會提升,然後鎖住,分解!手摸唔到有油脂係皮膚表面,但係水份同養份都唔會有流失既感覺!乾既皮膚會愈黎愈少乾,油既皮膚會愈用愈少油,敏感皮膚會愈用愈少敏感。

敏感肌既敏感情況大大減少,因為細胞長時間處於鎮靜同夠水份既狀態,必要時甚至係可以用黎做皮膚既鎮靜急救,即係話用強力既潔面產品之前用 Pink Water 噴棉抺面先可以做到 Pre-Cleansing 大大減少敏感機會,平時做完 Treatment 後修復可以用黎做皮膚穩定同水份補充,有時敏感起紅或者痕可以用濕綿局部敷,可以大大增強皮膚去用強效產品既抗敏力!

如果天氣極乾或者鍾意皮膚表面多層油既滋潤感,噴完用少少 Cream 都得!除非有 D 精華成份好想用係皮膚,如果唔係我直頭覺得唔需要!Pink Water 入面已經有維他命 B3、B5、松樹、蘆薈、膠原蛋白、6種 Peptides、8種花既複合精華等等,鎮靜、抗敏、保濕、抗皺、代謝、彈性、修復、角質分解既濃縮精華都有係入面,極吸收而且分分鐘平時 Toner 精華同埋 Cream 加埋都冇咁豐富。如果仲係以前可以成日塔飛機飛黎飛去既日子!我會話👉🏻最緊要帶佢走!

有一個特點係得 Pink Water 比到我,係趕走”廢胞”狀態!水份唔夠、代謝慢、敏感繃緊等等都會令皮膚細胞唔識吸收同埋運作得好差,有時爆粒粒,有時出多左油,有時做個 Treatment 或者敷完個 Mask 都好似無咩料到,韓國教授叫呢 D 做懶細胞,我叫佢做”廢胞”😂 以前可能又要搵原因,又要好 Instense 做好多重功夫去提升番皮膚既狀態!而家 Pink Water 夠直接同埋夠全面,可以好快將細胞變番做靚胞!對於我呢 D 又心急又懶又要有效果既人黎講太有價值!

無論係平時好悉心打理皮膚想再強化再好 D,或者本身一切從簡唔太講究,又或者平時乜都唔用(e.g.男仔),Pink Water 都可以令打理膚變得好簡單,皮膚會有明顯既改善同埋處於好穩定既狀態!

Pink Water 穿透力強,先針對底層,底層飽左就到中間,一路向上,所以我地會 Suggest 咁樣用:

一噴海綿肌,用黎濕潤底層(至中層)嘅皮膚細胞,之後拍拍拍即時吸收,令皮膚進入海棉狀態,黎緊可以吸吸吸!咁樣係最清爽舒服又好吸收既狀態!皮膚會好 Chur!

二噴飽飽肌,第一層吸收完 30秒之後,第二噴!將吸收狀態既皮膚細胞餵飽!鍾意可以再噴第三層做表層鎖緊!噴第一層感覺係極之清爽又有水份既效果,第二層係平時搽完精華嘅感覺,第三層直頭有種內至外都好充實嘅感覺,皮膚內外都會有滋潤感!

shipping

200ml
- 1 +


 

WHY ARE WE SELLING THIS
 
 
Pitanium 海綿細胞水是一個針對提升皮膚細胞狀態的強效專業美容產品,可以改善所有膚質的細胞級護膚產品,無論敏感性、乾性、油性、甚至療程後修復中的皮膚都可以每天使用,帶領著皮膚向完美方向進發。

另外,Pitanium 海綿細胞水 可以完全取代肌底液、爽膚水、及精華。是 All-in-one 是簡化嗎?是以方便取代效果嗎?不是!這是護膚品的進化,一個步驟,皮膚狀態無限提升。



 



 

DESCRIPTION
 
 

#細胞級護膚 #粉紅的皮膚浪漫 #一支過 #專業級護膚恩物 #趕走懶細胞

#即時鎮靜 #超強抗敏 #細胞保濕 #眼霜級抗皺 #加快代謝 #彈性提升 #皮膚修復 #角質分解


既是粉紅救兵,亦是萬能俠

Pitanium 海綿細胞水是細胞級的小分子護膚產品,有高滲透特性,使用後在短時間內可以被皮膚細胞高效分解吸收。一方面擁有極高效能的超濃縮鎮靜抗敏成份,可以快速為問題皮膚進行深度的鎮靜急救,另一方面擁有鎖水保濕、美白抗皺、膠原修復及加快皮膚細胞代謝的豐富營養價值,在最簡單的使用,大大提升皮膚質素同時長時間減低各種膚質所面對的長期問題,如缺水、美白、不吸收、出油、暗瘡、粗糙、易敏感等等⋯⋯都明顯得到改善。


細胞海綿化,營養只吃不吐

Pitanium 海綿細胞水對皮膚細胞的結構和運作狀態有高度的針對性,使用後小分子的鎮靜精華元素會先將乾性、油性、敏感性皮膚的細胞帶離崩緊狀態,然後小分子同時進入皮膚細胞,大大提升每一個皮膚細胞的吸收及分解力,高效運用 Pitanium 海綿細胞水內多種精華元素(例如:B3、B5、膠原蛋白、肽等等)。除此之外,Pitanium 海綿細胞水擁有極幼少的鎖水分子,可以大大強化細胞層面的鎖水效能,同時增力細胞與細胞之間的張力,快速增加皮膚彈性及抗衰力。


結構覆雜,但用起來駕輕就熟

Pitanium 海綿細胞水 主要由多種針對各種皮膚問題的珍貴而且濃縮的小分子成份組成,同時以 9:1比例的極少水油分子多次打散後再融合而成,可以做到快速的細胞填充及長效活化,但極之清爽一點也不油膩,而皮膚的注水及鎖水運作都會由底層及多個膚層中發生,並不只發生於皮膚表面,形成每次使用都可以全面及充份地將皮膚細胞的狀態提升,同時增加皮膚對其他護膚品營養的吸收力,在日常使用、使用面膜前、療程前後使用,都可以大大加強皮膚及修復狀態。


Pink Water 在手,護膚實在太簡單

Pitanium 海綿細胞水可以增強細胞吸收、平衡皮膚狀態及多種濃縮的皮膚精華元素,作為日常的護理,潔面後直接使用,已經可以取代肌底液、爽膚水、及精華產品,甚至做得遠遠出色。作為護理前的皮膚準備,可以加強皮膚吸收分解的效能及穩定性。而作為療程後的修復輔助品,可以令修復效果變得完美無瑕。作為皮膚的急救產品,可以濕透化妝棉為感敏皮膚即時作強效快速的針對性抗敏,馬上舒緩皮膚細胞的敏感狀態。



 



 

HOW TO USE
 
 

1. 可早晚潔面後馬上使用,令皮膚細胞進入最佳狀態

2. 可隨時於皮膚需要補水時作補濕噴霧,或配合化妝棉作為 SOS 急救面膜使用

Tips: 使用前請先搖晃均勻







 

COMPOSITION
 
 

維他命 B3:增強細胞鎖水屏障,具有美白效果,使暗沉的肌膚變得明亮通透

維他命 B5:具有無刺激性的保濕功能,促進正常角質化和傷口癒合

腺苷:促進皮膚增加膠原蛋白合成,從而改善皮膚彈性、改善皺紋

松葉提取精華:具抗氧化、抗炎作用功效,可有效防止紫外線引起的色素沈澱及皮膚細胞損傷

蘆薈提取精華:蘆薈保濕能力是最廣為人知,它還對皮膚有舒緩作用,因此對敏感或曬傷皮膚有幫助

海洋膠原蛋白:能激活細胞外基質成分的合成,促進膠原的收縮和重建,從而抗衰老、增強皮膚彈性

七種肽複合物:(Acetyl hexapeptide-8, Copper tripeptide-1, Palmitoyl pentapeptide-4, Tripeptide-1, Palmitoyl tripeptide-1, Hexapeptide-9, Nonapeptide-1) 具天然 B0T0X 功效,減少皺紋形成的肌肉活動,抑制黑色素的合成,大大減少皮膚黑色素積聚,同時可刺激基底層及真皮層的膠原蛋白合成、加強皮膚外層,治癒皮膚破壞同時令皮膚細胞再生

八種花複合精華:紅花、大馬士革玫瑰、菊花、金盞花、蓮花、薰衣草、歐亞旋覆花、金銀花

具強效美白、舒緩、保濕、抗氧化、抗炎、改善皺紋等功效

梔子果萃取:天然粉紅色料,具抗氧化、抗炎作用功效,穩定皮膚

*Pink Water 不使用人工化學色素,而取用了天然梔子果的天然粉紅色素

天然色素會因應貯存溫度高低而褪色或沉澱,那是天然物質於低溫下抱團沉澱的正常情況,不會影響產品效果,可放心使用,使用前搖匀便可


Volume:200ml

Made in Korea